Розгляд запитів на інформацію у Житомирському окружному адміністративному суді здійснюється відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації».
У 2016 році на розгляд до суду надійшло 18 запитів на інформацію.
Запит на інформацію надійшли:
-від фізичних осіб – 12 (електронною поштою – 10, подано особисто запитувачем – 2);
-від представників засобів масової інформації 1 (електронною поштою – 1);
-від юридичних осіб – 5 (електронною поштою – 5).
За результатами розгляду зазначених запитів надано інформацію:
-15 запитів задоволено;
-1 запит задоволено частково;
-2 запити розглянуто в порядку Закону України «Про звернення громадян», оскільки за формою та змістом вони не відповідали запитам на інформацію в контексті Закону України «Про доступ до публічної інформації».
Інформація надавалась на запити, які стосувалися питань, відомості щодо яких перебувають у володінні Житомирського окружного адміністративного суду, зокрема:
-інформацію щодо кількості суддів Житомирського окружного адміністративного суду та скільки коштів витрачено з бюджету на їх зарплату з усіма надбавками;
-надання списку суддів Житомирського окружного адміністративного суду із зазначенням того чи здійснює суддя правосуддя;
-декларації суддів за 2015 рік;
-суддів, у яких закінчився п’ятирічний строк повноважень;
-інформації щодо виплати коштів суддям в яких закінчився термін повноважень;
-інформації хто був головою суду у 2010 році та хто є поточним головою суду;
-автобіографії суддів Житомирського окружного адміністративного суду.
_____________________
Відділ документального забезпечення (канцелярія) Житомирського окружного адміністративного суду