flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Результати розгляду запитів на публічну інформацію за I півріччя 2019 року.

15 липня 2019, 11:56

На виконання пункту 10 статті 15 Закону України від 13.01.2011 №2939-VI «Про доступ до публічної інформації» в Житомирському окружному адміністративному суді проводиться аналіз роботи із запитами на інформацію.

За I півріччя 2019 року до  Житомирського окружного адміністративного  суду надійшло 14 запитів на отримання інформації.

Запити на інформацію надійшли:   

-від фізичних осіб – 9 (електронною поштою – 9);

-від юридичних осіб – 5 (електронною поштою – 5).

Запити, які надходили  до суду  в I півріччі 2019 року, стосувалися питань отримання інформації щодо:

      - отримання копій судових рішень;

      - щодо видачі виконавчих листів;

  • Надання списку суддів Житомирського окружного адміністративного суду із зазначенням спеціалізації кожного судді;
  • Надання інформації щодо зарплати суддів, які проходять кваліфікаційне оцінювання;
  • Інформацію щодо середнього відсотку надбавки за інтенсивність праці державних службовців;
  • Надання інформації скільки було ухвалено рішень у звя'зку з примиренням сторін;
  • Надання інформації щодо проведення знеособлення у справі

 

Відповіді на запити подані у письмовій формі та у строк передбачений Законом України «Про доступ до публічної інформації». Порядок надання відповіді дотримано.

Фактів відмови у наданні відповіді на запити не допускались.

Запити, що надходили, реєструвалися в автоматизованій системі документообігу суду.

За результатами розгляду запитів на інформацію у звітному періоді було надано відповіді по 14 запитах та надавалися роз’яснення щодо запитуваної інформації у строк, встановлений відповідно до статті 20 Закону України від 13.01.2011 № 2939–VІ «Про доступ до публічної інформації».

Відповіді на вказані запити були надані в письмовій формі та направлені запитувачам за допомогою поштового та електронного зв’язку.

Усі матеріали, що стосуються роботи із запитами щодо надання публічної інформації, сформовані та зберігаються у номенклатурній справі № 03-05 «Листування з питань доступу до публічної інформації».