Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
На виконання пункту 10 статті 15 Закону України від 13.01.2011 №2939-VI «Про доступ до публічної інформації» в Житомирському окружному адміністративному суді проводиться аналіз роботи із запитами на інформацію.
За I півріччя 2019 року до Житомирського окружного адміністративного суду надійшло 14 запитів на отримання інформації.
Запити на інформацію надійшли:
-від фізичних осіб – 9 (електронною поштою – 9);
-від юридичних осіб – 5 (електронною поштою – 5).
Запити, які надходили до суду в I півріччі 2019 року, стосувалися питань отримання інформації щодо:
- отримання копій судових рішень;
- щодо видачі виконавчих листів;
Відповіді на запити подані у письмовій формі та у строк передбачений Законом України «Про доступ до публічної інформації». Порядок надання відповіді дотримано.
Фактів відмови у наданні відповіді на запити не допускались.
Запити, що надходили, реєструвалися в автоматизованій системі документообігу суду.
За результатами розгляду запитів на інформацію у звітному періоді було надано відповіді по 14 запитах та надавалися роз’яснення щодо запитуваної інформації у строк, встановлений відповідно до статті 20 Закону України від 13.01.2011 № 2939–VІ «Про доступ до публічної інформації».
Відповіді на вказані запити були надані в письмовій формі та направлені запитувачам за допомогою поштового та електронного зв’язку.
Усі матеріали, що стосуються роботи із запитами щодо надання публічної інформації, сформовані та зберігаються у номенклатурній справі № 03-05 «Листування з питань доступу до публічної інформації».