flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Результати розгляду запитів на публічну інформацію за I півріччя 2020 року.

02 липня 2020, 10:42

На виконання пункту 10 статті 15 Закону України від 13.01.2011 року №2939-VI «Про доступ до публічної інформації» в Житомирському окружному адміністративному суді проводиться аналіз роботи із запитами на інформацію.

За I півріччя 2020 року до  Житомирського окружного адміністративного  суду надійшло 24 запити на отримання інформації.

Запити на інформацію надійшли:   

- від фізичних осіб – 24 (електронною поштою – 23);

 

Запити, які надходили до суду в I півріччі 2020 року, стосувалися питань отримання інформації щодо:

  • надання копій судових рішень;
  • надання оригіналів позовної заяви та додатків до неї;
  • видачі виконавчих листів;
  • переліку суддів Житомирського ОАС;
  • витрат бюджетних коштів на залучення послуг перекладачів (сурдоперекладачів);
  • заходів, вчинених для запобігання поширенню COVID-19 та які суми бюджетних коштів виділені для цього;
  • нарахування, утримання і виплату суддівської винагороди;
  • надання скан-копій наказів про призначення суддів на їх посади та штатних розписів;
  • надання розрахунків річних фондів обов’язкових та стимулюючих виплат працівників апарату суду;
  • кількості справ, в яких сторонами досягнуто примирення;
  • розміру заробітної плати працівників апарату Житомирського ОАС, витрат на оплату праці суддям, планів асигнувань загального і спеціального фондів та ін.;
  • доплат, які отримують судді Житомирського ОАС;
  • рішень, які приймались з метою запобігання виникненню та поширенню гострих респіраторних захворювань та короно вірусу COVID-19;
  • надання помічникам суддів щорічних додаткових відпусток;
  • доплат працівникам Житомирського ОАС за виконання функції із забезпечення кібербезпеки, кіберзахисту та безпеки інформаційних технологій.

Відповіді на запити подані у письмовій формі та у строк передбачений Законом України «Про доступ до публічної інформації». Порядок надання відповіді дотримано.

Фактів відмови у наданні відповіді на запити не допускались.

Запити, що надходили, реєструвалися в автоматизованій системі документообігу суду.

За результатами розгляду запитів на інформацію у звітному періоді було надано відповіді по 24 запитах та надавалися роз’яснення щодо запитуваної інформації у строк, встановлений відповідно до статті 20 Закону України від 13.01.2011 №2939–VІ «Про доступ до публічної інформації».

Відповіді на вказані запити були надані в письмовій формі та направлені запитувачам за допомогою поштового та електронного зв’язку.

Усі матеріали, що стосуються роботи із запитами щодо надання публічної інформації, сформовані та зберігаються у номенклатурній справі №03-05 «Листування з питань доступу до публічної інформації».8 © Всі права захищені