flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

В суді діагностували COVID-19! Організація роботи суду під час карантину

24 січня 2022, 15:49

      Повідомляємо, що у багатьох працівників Житомирського окружного адміністративного суду знову підтверджено діагноз COVID-19.

        Нагадуємо організацію роботи Житомирського ОАС в умовах карантинних обмежень:

- пропуск відвідувачів суду здійснюється виключно за  наявності одягнених на ніс та рот засобів індивідуального захисту (медична маска, респіратор) та за умови проходження температурного скринінгу (з t не вище 37,2 C);

- прийом позовних заяв (щодня з 8:30-13:00хв.), клопотань, заяв або інших звернень здійснюється через засоби поштового зв'язку, скриньку для прийому вхідної кореспонденції, особистий кабінет системи Електронний суд;

- виконавчі листи та судові рішення направляються на ваші поштові адреси або видаються у вівторок і четвер з 8:30-17:00хв.(обідня перерва з 13:00хв.-13:30);

- судові засідання в режимі відеоконференцій з іншими судами не проводяться;

- особистий прийом громадян керівництвом суду не здійснюється;

- обмежено кількість осіб, які одночасно перебувають в одному приміщенні з  дотриманням дистанції в 1,5 м.

         Вся вхідна кореспонденція приймається, опрацьовується та реєструється в автоматизованій системі діловодства суду в день її надходження відповідно до вимог Інструкції з діловодства в місцевих та апеляційних судах України, затвердженої Наказом Державної судової адміністрації України від 20 серпня 2019 року №814 (зі змінами та доповненнями), Положення про автоматизовану систему документообігу суду, затвердженого рішенням Ради суддів України від 26 листопада 2010 року №30 (зі змінами та доповненнями) лише в електронній формі.

      Повідомляємо, що у зв’язку з надмірним навантаженням (62000 справ та матеріалів перебувало в провадженні суду протягом 2021 року) справи розглядаються, процесуальні документи та виконавчі листи направляються у порядку черговості.

Вибачте за тимчасові незручності і дякуємо за розуміння.