Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Житомирський окружний адміністративний суд продовжує свою роботу в умовах воєнного стану із встановленням особливого режим роботи
Відповідно до рішення зборів суддів запроваджено ряд організаційних заходів щодо роботи суду, зокрема:
- тимчасово зупинено розгляд адміністративних справ у відкритих судових засіданнях за участю учасників судового процесу до усунення обставин, які в умовах воєнної агресії проти України зумовлюють загрозу життю, здоров’ю та безпеці відвідувачів, суддів і працівників апарату Суду;
- визначено, що приймання позовних заяв та іншої вхідної кореспонденції безпосередньо в приміщенні суду здійснюється з 10:00 до 13:00 год., щоденно;
- видачу виконавчих листів, за умови їх попереднього виготовлення, здійснювати в приміщенні суду у вівторок та четвер з 10:00 до 13:00 год.
Приймання вхідної кореспонденції, що доставляється АТ “Укрпошта”, здійснюватиметься за надходженням, якщо буде така можливість.
Відправка вихідної кореспонденції здійснюватиметься в діючі відділення АТ “Укрпошта”.
Рекомендуємо відвідувачам суду, з метою збереження їх життя, здоров’я, здійснювати направлення вхідної кореспонденції (позовних заяв, клопотань, заяв або інших звернень) через засоби поштового зв'язку, в електронному вигляді на електронну адресу суду inbox@adm.zt.court.gov.ua, особистий кабінет підсистеми “Електронний суд”.