flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Оприлюднення результатів опитування відвідувачів щодо задоволеності якістю функціонування Житомирського окружного адміністративного суду

12 квітня 2018, 16:04

   В Житомирському окружному  адміністративному суді проведено анонімне опитування  відвідувачів, з метою об’єктивної оцінки якості послуг, що надаються судом. Отримана інформація використана для розробки ефективних рекомендацій щодо поліпшення якості судових послуг та підвищення рівня громадської довіри до судів.

    В анкетуванні прийняли участь 64 респонденти. Відвідувачам було запропоновано відповісти на 14 доволі простих запитань та    оцінити якість роботи суду, зокрема, за такими аспектами: доступність суду, зручність та комфортність перебування у суді,  повнота, ясність та доступність інформації для відвідувачів суду, сприйняття роботи працівників апарату суду, тощо. А також учасники опитування мали можливість висловити свої побажання щодо покращення  роботи  Житомирського окружного адміністративного суду.

     Серед рекомендацій, які надали респонденти для суду: об’єднання двох приміщень суду в одне, оскільки виникають деякі незручності, коли реєстрація документів проходить в одному приміщенні, а слухання справ, - в іншому; також висловлено деякі незручності з приводу відсутності розташування  залів судових засідань на першому поверсі  в одному з приміщень суду.

      В цілому учасники судових проваджень досить високо оцінили якість роботи суду: 82 % опитуваних оцінили  якість роботи суду на  «добре» 4 та «відмінно» 5. Рівень  задоволеності роботою суду за 5 бальною системою становить 4,7.

   На основі отриманих даних опитування можна зробити такі висновки:

   Користувачі послуг досить високо оцінюють якість роботи суду. Порівняно із попередніми роками, на думку респондентів, якість роботи суду покращилася.

  Достатньо високими є показники виміру доступності ЖОАС. Так, зокрема, приміщення суду легко знайти та доїхати до нього громадським транспортом. Наявна інформація в суді  в повній мірі  задовольняє потреби відвідувачів. Більшості респондентів завжди вдавалося додзвонитися до суду та отримати потрібну інформацію телефоном. Графік роботи канцелярії теж є доволі зручним та дозволяє клієнтам суду вчасно та безперешкодно вирішувати справи у суді. Загалом, перебування на території суду для відвідувачів є комфортним.

   Параметр «повнота та ясність інформації» також цілком відповідають потребам клієнтів. Так, зразки документів (заяв, клопотань тощо) влаштовує переважну більшість відвідувачів; на сторінці суду в мережі Інтернеті респонденти знаходять для себе потрібну інформацію.

   Якість роботи працівників апарату суду, на думку респондентів, є досить високою. Повідомлення та повістки про розгляд справи приходять вчасно. Лише висловлено одне з побажань  повідомляти  в телефонному режимі учасників судового розгляду у разі відкладення розгляду справи.

   Варто відмітити, що керівництвом постійно вживаються заходи з удосконалення якості роботи установи, ввічливого та коректного ставлення суддів та працівників апарату до відвідувачів, що спричинило якісні показники  роботи суду.

    Отже, проведене анкетування свідчить про те, що організація роботи апарату суду здійснюється в цілому на високому рівні. Отримані показники взяті до уваги та є стимулом для подальшого удосконалення діяльності Житомирського окружного адміністративного суду.    

 

інформує прес-служба суду