Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
З метою вивчення рівня ефективності організації роботи Житомирського окружного адміністративного суду, надання послуг та перебування у приміщенні судової установи, судом в період з 11 по 30 березня 2019 року здійснено анонімне опитування відвідувачів суду.
Респондентам пропонувалось добровільно відповісти на питання, що стосувались комфортності умов перебування у суді, зручності системи оповіщення про початок судового засідання, повноти та зрозумілості інформації, розміщеної на інформаційних моніторах, дотримання строків та процедур розгляду справ.
За результатами проведеного опитування зручність та комфортність перебування в суді оцінено відповідачами позитивно. Як свідчать отримані дані, більшість респондентів 75% оцінюють якість роботи суду як відмінну, 25 % – як добру. За показником ефективності організації роботи суду (дотримання строків та процедур розгляду справ, вчасності отримання повідомлень про призначення справ до розгляду) респондентами оцінено 40 % на відмінно та 60% - добре. Рівень професіоналізму працівників апарату та їх ставлення до відвідувачів суду 75% респондентів оцінили на відмінно та 25% - добре. На питання чи припускались працівники аппарату суду помилок у роботі 87,5% респондентів відповіли «ні», в інших випадках зазначено, що помилки усувались на місці.
Ми вдячні всім, хто долучився до заповнення анкет. Їхні дані слугуватимуть основою для вдосконалення та покращення надання установою судово-адміністративних послуг.
На переконання колективу Житомирського окружного адміністративного суду, такий моніторинг громадської думки сприятиме налагодженню кращої роботи з відвідувачами суду та підвищенню рівня правосуддя.
Для нас приємними є:
За інеформацією прес-служби суду